sábado, 23 de octubre de 2010

Tot preparant el niuet

L'habitació ja comença a agafar forma, i perquè l'armari no sembli tan buit, l'anem omplint de roba, jeje. Seguint els consells de la matrona, en arribar a la setmana 30 d'embaràs, s'ha de tenir tot a punt per si el part s'avancés. Home, tot, tot,no ho tenim, però mica en mica ho anem preparant.
      Avui hem comprat bolquers per primera vegada a la meva vida. I sí, són cars, però fa il.lusió. Quan ja veus la panxa de la mare que va creixent, i mires la robeta o els estris que necessitaràs, ja ho vas fent amb la cara de la criatura de fons. Òbviament la cara és indefinida, i ho seguirà essent fins que no tregui el cap a aquest inhòspit món.Sobre aquest tema, sempre m'han cridat l'atenció les mares i pares que a partir de les ecografies, ja estableixen simil.lituds paternals o maternals. La meva teoria és que si s'estan fent a la clínica tres ecografies al mateix temps i s'intercanviéssin les imatges, ningú no ho notaria. Tant se val, la felicitat no ha de ser una cosa que derivi de la racionalitat, així que deixem els pares veient els nassos, llavis, o ulls directament heretats de la genètica...
       Tant la Gisela com jo som contraris a l'estereortip nen= blau cel, nena = rosa. Així que la roba que anem agafant fuig del rosa. Avui he descobert la botiga tuc-tuc, ella ja la coneixia, de fet s'està tornant en una experta en marques infantils. Fèia temps que no entrava a una botiga i m'agradava TOT el que hi vèia. Com acostuma a passar, l'ull se'n va cap a les botigues cares, però és que els conjuntets que hem estat veient eren preciosos i a sobre hi havia molta presència de color taronja, el que més ens agrada a tots dos! Hem superat l'efecte impuls i no hem comprat res... però hi tornarem segur. A més, com que la petita naixerà a finals d'any, cal no oblidar que ens trobarem molt a prop de rebaixes, és important que agafi la cultura de comprar de rebaixes des de ben petita...
        La meva mare és feliç fent els punts de creu, certament avui ens ha estat ensenyant les primeres coses que ha fet i són precioses: una vora pels llençols amb sols i llunes. Que en són de macos els motius infantils! De vegades penso que aquesta innocència infantil em segueix arrastrant 41 anys després, veig una jirafa, o un sol, o una colla de simpàtics insectes amb somriure humanitzat. i penso que seria meravellós un món com el que l'Alexandra i tots els nens petits, durant un temps creuen que és el real. Són somnis, l'univers dels sensibles, que es comença a trencar quan et diuen que els reis són els pares. És la primera gran decepció  dels nens, quina bofetada!

4 comentarios:

  1. Ante todo, bienvenido al mundo bloggero es fenomenal, ya lo iras viendo por ti mismo.
    Como sabes comparto esta maravillosa experiencia contigo. Ahora nosotros estamos en proceso de pintar la habitación de Hugo y esperemos que nos quede bien con sus dibujitos infantiles de piratas....
    Estoy de acuerdo contigo con lo de los colores, rosa niña, azul niño, y me hace mucha gracia porque el naranja se a vuelto uno de mis colores favoritos, es mas nuestra habitación combina el naranja con el blanco.

    Tengo unas ganas enormes de verte en la función de padre, jo me hace mucha ilusión Eduard!!!! Quien lo diría verdad!!!! Que vamos a ser papás!!!!
    No conozco a Gisela pero se que seréis unos papás fabulosos.
    Espero que no te importe que me cuele en este nuevo rinconcito, donde podremos compartir nuestra nueva experiencia juntos....

    ResponderEliminar
  2. Tinc els ulls plens de llàgrimes, aixó no es fa tiu que tinc les hormones revolucionades com la Gisela!!!, jejejejejejejeje.

    Enhorabona Eduard!!! M´ha fet moltissima il.lusió, ja veuràs quan s´ho digui al meu home!!! Ostres tu, que seràs pare de l´Alexandra al nadal!!!

    Nosaltres portem una Lucía i també arrivarà cap a finals d´any, anem de la mà carai!!!... I no, també en nego en posar-li tot rosa així que també té moltes cosetes de blavetes, el meu color preferit!!!

    M´agradat molt sapiguer de tu i si més no assabentar-me de que seràs papi, el millor papi del món per l´Alexandra!!!

    FELICITATSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!

    ResponderEliminar
  3. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

    ResponderEliminar
  4. Bona nit, i felicitats pel bloc.
    Veig que el meu comentari no entona amb la resta, ja que ja no estic a la fase de decidir el color de la habitació dels nens, que ja ho fan ells. Però em fa il·lusió viure una mica al teu món, i recordar moments semblants viscuts fa uns anys.
    Que sàpigues que entre les crítiques de la Marta i les teves, he decidit donar una segon vida al meu bloc. Ens veiem pel ciberespai i, potser un dia d'aquests, en directe.

    ResponderEliminar